Monday, August 31, 2015

ThreeFourFifths'TilFriday

Owning. In The Hacienda, 'til morning.

...
Patiently absorbing the Qis ya

Robert Johnson picking up tracks from me yeah

Ha ha ha, one day we'll make a milli you'll see baby.
I'm lock, stock, and on delivery.
Shut down that Robert Johnson sound, but he's in me, seeding, seedy.
Kicks like Rosemary's Baby huh :)
Lace up, 3-4 piece, the gown open in the back.
I'm Docta Spot getting the thug out, no hack.

...
Jesus, I'm good.
...Fuck you Paul McCartney.

6 more seconds 'til wait a minute, stop. Hip Hop a rocket launcher, I'm Clocking it.

Keep #UP...

Been listening, #Future All Day (;), #Thisblackdevil, or the drink got me all tense, believe me. Peace.

ThreeFourFifths'TilFriday

Owning. In The Hacienda, 'til morning.

...
Patiently absorbing the Qis ya

Robert Johnson picking up tracks from me yeah

Ha ha ha, one day we'll make a milli you'll see baby.
I'm lock, stock, and on delivery.
Shut down that Robert Johnson sound, but he's in me, seeding, seedy.
Kicks like Rosemary's Baby huh :)
Lace up, 3-4 piece, the gown open in the back.
I'm Docta Spot getting the thug out, no hack.

...
Jesus, I'm good.

6 more seconds 'til wait a minute, stop. Hip Hop a rocket launcher, I'm Clocking it.

Keep #UP...

Been listening, #Future All Day (;), #Thisblackdevil, or the drink got me all tense, believe me. Peace.

Thursday, August 27, 2015

Alternate #Future, The Daily Planet

Model T Loop De Loops
Shoot the moon high art an' eryday
Wealth like #Freebandz's it an' I left the building
filthy rich ain't restoring shit
Raspberry hankerchief screams Soowo fresh outta Princeton
Print that.

Shooter. The moon is just too close.
Get that handkerchief out in the hood, ima hit the Holy Ghost
Live in my lap or on my tounge whatever
.            B2B.     B2B Federline, Bitch. You Itn.
Ain't tricking, got it?
Ken Griffey Clout.
On a song.
An' in the mother-fucking clouds.
Ouch. Knocked up the shit out of it, 
The pot, right off it.
Done coughing? Ima press demeanor and scare the shit out of you.
I rule an' look good in Hugo Boss
Touch the boundaries of whatever's possible
Honestly, both hands up fuck the #Lorde you can afford to roll right past yup
Gonna just say what up to #TI.. what #UP King you rule.
Meant to say this the other day, every second of #AllTheWayLive was great hey, 14 years since a girl of Aaliyah's courage went down. Thanks for that, I don't see that so much in pop musiciéns these days, not like that, that girl got... courage,
That Jay Cole? Old soul.
Tiny little love letter for #CKUT and these #CherryRides coming back to school.
Think that Old Moné or Monét beard be  drooling then be like "Cut."
Heh
Anyways,
Swing low, bust like outta Sing Sing, moving bass ace social media contextual presence, heaven sent ATL office #DONDA bent an' leaning #UP
Gonna hashtag the shit outta the thing, what can you do?
See Caesar See Brutus killer, ima take a Julius Caesar what you drinking babe they got this next shit called "Theraflu....."
Ima hit my face on the bars, you?
Gonna maybe get sober tuesday, stfu.
That dude wit the Pepper on Friday nights on 88.3 is pretty fucking hype too. Thats it, wit the love.

Tuesday, August 11, 2015

One tang, with flavour ha

One thing that i know is that Alcohol does not furnish a good argument
And that being pretentious is what you do if you're smart, i mean do what smart people do
SO Big Pooh, just 'cause
We'll be carrying on just doing what Little Brothers do
And huge love, in awe and comfort for 9th, and symphonies.

Sunday, August 2, 2015

Time we got to this

Off yr rocker
Here: you know what's done when there's $20 bucks left? 5 Burkina Faso, $5 to Plan International's "I Am A Girl", bread and pepperoni,  granola bars and fruit, ...BEEER and then hate on the mining ops that that match Canadian relief credit, publicly, like, insult a gold mining company.. That burns rivers and employs #Bridgewater or whatever..   See?

anyways, You snitch..

When free energy is released i call my family and tell them to do something about it.

You snitch.
You're a fucking bitch Mom, it`s done.

That's not hate, that's refrained k,
It's a shame to have such stupid parents, that's as a son.
You should have actually given a shit
Not snitch,
Rhetoric is not the same as a pardon,

Kombon wa, that's my Japanese.
9 years, that's how often my son sees me, so judge me Gran
A handler, that's what's needed not a husband. Not a golden pond peddler but  a herpes creme. You're obscene,

What are you on? I bet it's golden.....
I bought new parents, i told you i'd..
They're not hateful ignorant assholes.

Here's my plan, (excuse me day-trippers, Uncle sam, if this is slam my parents truly need a beat down, truly,)
Anyways, when i get my boat, we're gonna go out, ..and then i'll throw your bitch ass blind ass overboard a mile off Honolulu and be like, "shit, she shouldn't have been born blind. It was only, y'know, a mile swim."  

....Call in your obit before even hitting the Oceans just so everbody would l how i tried to take you to Honolulu, how foolish it'd be to rescue somebody like that.. Read that until you die.

and you'd die.

Because ummm, i kicked you off the boat.

Honolulu is pretty nice btw..

Like to go there, like to be at my big bro's wedding, you and only you made that impossible. As impossible as that may seem.
Paul will understand, he's a great, cool guy..
I take guitar lessons, i write music, i raise a child with a prostitute who's Judas Iscariot shitty, and listen "Bitch" is actually a thing k, it's like "Bigot" and it's all it is.
Don't be that bitch.
Out

Wednesday, July 15, 2015

The Great Vertigo In The Sky

Falling up forever, until you die
The Peedi Crack on repeatin', an the PD on until you crack,
Man alive he has won that worm,
Oh man, am i afraid for my life today or heartbroken for an excellent, excellent friend?
I'll intern on the dust i was knowing, Boston blowout Harvard knock'em out punches, punch-drunk love and laughing, a silent curse in the face of blasphemy,
Errigal, , Perecelcus i should have knew ya,
That's quite a bruhahaha tho there up in the sky,
Amen,
It's Art.
We do not die.

My insalient gift, to rest assured, and not restored. <3

Tuesday, July 7, 2015

Dad, These are my balls

Telling your kid their dreams are stupid is a stupid thing to do.
So zuckonit y'know?
Oh, you don't?
Oh, i didn't know that.. Ahem.

You don't even know a kid you dislike. 
You're the ike turner of beating your son up.
I get up when the sun comes up with mine and watch winnie the pooh.
Every day, cause that's fun. I'm like "No, you sleep hon i got this one that looks like fun."
And if you even give a shit enough to look at it you be like look hon another unintelligible one.
And she'll be like "silence", because now you're reading. 
"She'll be like is my heart bleeding, hunh?"
"Oh shit, we did raise him right anyway.."
"And he wanted to do this."
"This is valuble hon."
"You shouldn't look down on your kid hun,"
Try and get some tonight amiright Dad?
You know what women love even more than you adoring them? Taking good care of their kids. Some missed the boat on both of them but, those ones, you know what their Dad should have did?

My kid has seen Deliverence, we watched the Shining together, he woke up the next morning and wanted to rewatch Monty Python`s `The Holy Grail`,
He shows me music that i love, lots of it.
My kid kicks ass and i won't even be ashamed of anything, anything, bottom line, that he does, because i made him that way k. 
You be ashamed for saying this is never anything k, and my lawyer needed payment btw.
Afraid to say a few things 'cause there's some real serious folks looking this way

Hey ya
Do you know who i could say that to? Everyone who loves good shit.
Thro a hashtag up.
And publish it.
#heyya 
It's retarded to think your kid is an idiot or foolish, you grab your dick and be like `really? Youtube videos of dudes playing video games?` until you're like "...heh. That is pretty cool." You can even give them some guidance on their choices you don't tell them to shut the fuck up and stay away from you, to paraphrase, ouch eh.
And don't hit your kids,
Don't think they're bad for taking drugs.
Drugs are super fun.
That's it.
And next time you wanna jerk off, think, did this take longer than reading that writing of my kid's i hated on that was more like a Shakespeare sonnet than an argument.
Smile babycakes, ima get paid doing this.

Friday, July 3, 2015

I'm Patty Hearst

Tastier than a Starburst
Leaner than a Hearse
Your getaway vehicle, a steal it's so cheap an' so easy, an' feasible
So peel
S/O nicki minaj. Cause she's fucking great
Great.
An`Paid
In Paper wisdom.
So get some money, hunk...

Can i cheer for candy?
Be funny or fundamental damn im so good
Foot in mouth or hoof and mouth disease damn that's H.A.M. i need some real estate or to blow up.
Prospect like There Will Be Blood.
Come back like Daniel Day-Lewis.
Cuts like Brutus, huh 
Over-Flooding, not flowing, Pouring up. 
Like Flack Rain,
Damn, that's... a start up..
shoulda farmed it.. 
Bacon cuts.

Patty Hearst is a billionaire..


Sunday, June 21, 2015

For Fun, Play, and Escape, ...and for practice, and for me.

Might delete it all, just to be cool.
How many cats with slide rules thought the the computer was a calculus tool, foolish mortals,

Below is a portal to one riot man's hell, and the greatest poetry ever written if you're not tied to things that like.. have a point.

There's some wicked joints about love, maybe one or two about drunken unhappiness, there's some ex-girlfriend trashing tho she didn't need the help.. there's a lot about cruise missles, silos of greed, there's free energy, not one word of entropy believe it or not, even tho it's going down, and a lot..

See i thought the universe was shot, for mostly a while, but it's not, it was me. Now I'm not.

Get ready for geodesic domes of love, not poems. And Death from a sidelong glance, not above. 

As SHiVA I got a quotient to fill, as Ra has inspired me to say, the ninth register one, not the rugged man, tho he's dope.

I hope, even if it is lame.

So, as Pope John Paul would say "Fuck you, you're gay" except i say that to my haters. 

And in loving somewhat-disrespect to my best friend,

Play.

Saturday, June 20, 2015

Moving away from myself

With one Elvis(ic?) pelvic thrust from MindValley, the dirt poor arctic intern i am seems (while cool) Dostoyevskian, and to pencil in the name Meg to half my txts for the rest of my life even less pleasing.

So I'm seizing on a cardiac arrest of a joint, a real page turner, one that lights up hearts and minds. My point is to ask what you wish life could be like, envision and make a stake on it, really bite down and slake on it, spit out a little blood, and not suck. And have 50 million hot little vampires.

See, I'm a businessman, not a poet, an' i want a boat and a girl to get strong and anthropic with, not just a trophy, certainly not a liar or a bitch, là pitch black sense of humour or justice, and armistice.

And a good asian pharmacist. North Koreans included. 

I'm not delusional, i'd sell skateboards is Asia Minor, then China. We'll call them uhhh... Paraeagles. (Maybe desert eagles just to s/o Big Homie)

And we'll skate. 
Bake like clams in the sun.
On my hardly fought for yacht that i bought with the proceeds of doing something cool and good.

Should I? 

Nope vs. Skate and Die.
Bake vs. Forsake.
Yacht vs. Not a Yacht
Fought for vs. Warred over.
Bring it vs. Get bought.
Why Not?

You in wayne?
a smile is all i desire,     
and bite down and slake on it

Oh and i want like three wives, they can bring their husbands i don't give a shit heh get this: as long as they make good seamen. I know i do.
Kicking it like the #BeastieBoys for free rights and heaven, even unleavened bread.
Asia Major and Minor kickflipping it like #DwayneCarter, like we got #HouseOfPain for the ad jingle

Tingles right? :)
Out.





Monday, June 1, 2015

Revoktionary lolololol damn it im busy

Here piggy piggy piggy i'm a iller the if you drilled a strip-mine, istarted fracking it, and Farmed on a fracking p
But like Manson, and not the dye-job guy, tho with the love
Starting a cult here.. Here pig: i can do it, a good one, the fundamentals are up in the air hahaha not one bra strap not one, for the fundamentals huh? 
not even gonna run up on Sharon Tate, without respect my darking #Polanski thank you for everything eh
Let's just say pa
here piggy: back in blood. run piggy run
Mail-order HUD and a hard shout out to MF Doom, how you do that, that's what the album most
Trouble, going in like the hubble, run the game like shotgun Barney Rubble, rocks are shit and Debeers got it locked and stocked huh? Shotgun you fucjking bitch call me a scrub, more like Pop Pop bubbly and the Scotch but still, shotgun. Ima ride like Pac, 'til the whole world in my pocket, living in my lap, craps and i hit it, trick, shotgun trick. 

Lol, that's it say what up to #NAS eh idk #SlickRick just 'cause there. 

Here piggy piggy piggy i'm a revoonary
But like Manson, and not the dye-job guy, tho with the love
Starting a cult here.. Here pig: i can do it, a good one, the fundamentals are up in the air hahaha not one bra strap not one, for the fundamentals huh? 
not even gonna run up on Sharon Tate, without respect my darking #Polanski thank you for everything eh
Let's just say pa
here piggy: back in blood. run piggy run
Mail-order HUD and a hard shout out to MF Doom, how you do that, that's what the album most
Trouble, going in like the hubble, run the game like shotgun Barney Rubble, rocks are shit and Debeers got it locked and stocked huh? Shotgun you fucjking bitch call me a scrub, more like Pop Pop bubbly and the Scotch but still, shotgun. Ima ride like Pac, 'til the whole world in my pocket, living in my lap, craps and i hit it, trick, shotgun trick. 

Lol, that's it say what up to #NAS eh idk #SlickRick just 'cause there. 

Tuesday, May 26, 2015

Black Oil


----

the legitimacy of the argument where life is unique vs. burning all the dinosaur blood.(something i often think about often because ummm, 2 billion years of life you fucking idiots equals -- ?)
it's irreconciable, and it's what we do.
which is it? tropes, spoils, or hated antropic fiction.


`


lemme tell you something.
not fiction, they slide ruled it out and said houtcloud was better than not giving africa aids, at least not giving them the cure.
because purity of race, the race for, well, nothing, because f1 is in season,
so they just did it because they hate black there is no racing,

not with the plebs in the pace line anyways.
those guys were just slain, it's the pace line anyways.

did i say something about forumla 1 and racing? how about

like,
knock knock, not on heaven's doors, not rapping about a tale-telling snow-in no more,
not thump, not thump
(I'll stike t-cells, i'll be cool)

shit, and pigeons, i ate long enough.
Without sucking you into where i been shit man i seen 1 dead pigeon on the ground and 3 on the sill with 2 tearing each others feather out.. and the chick pigeon was like "coo"

fuck you.
i proly peck the shit out of all of you.
heh

Wednesday, May 13, 2015

Today, we make our living
Some make a bmw, but it's lease out deserves it's bringing
I'm in love with a corset, a rave bracelet. how the world fades with the fall of each lash, not each single, also, listening to D'Angelo, specially if you listening.
Hit up, up high, on sitting pretty, kissing and crashing, you listening? all this dissing, chords, and chicken grease, got the pretty kicking kind of peace, you can even disagree if i think the future sounds pretty cool all silver lined, star spangled, and black.
I'ma go in. Tax is a table flipper issue, and if you're doing it you'll likely die. Even if the lining of the sky meets immortality, they will die. Because divided.. I don't even know, we rule? We're much cooler than them and there are many more of us and trust has been broken

Some huffed and puffed E-tellusionist's tabulature sickness, it ain't on my dick. Maybe a couple licks of it. 
Somewhere between #GraffitiThickness and idk #ErykahBaduGetsStarstruck who? maybe more like #Lil'ouisiana maybe maybe more like Yo Wayne, let's get paid coup let's get at some people 

Orbit Satyrn like Philip Morris, like that. crash land on The God Of War(don't wanna anger A God, Generaly)

Drop it like i'm the pigs, drop everything. x4 i'm doing it, unfortunately, not 3

To the truth:
Had you ever asked for my allegiance, i might owe it to you.
If you're Clarence Darrow i might swear at you, all men like this i might swear an oath to too.
As guilty as those with lots chosen, to hold an oath to you.
What law has done since Emacipation, since Row vs. Wade, is curry it's inaction, since Dade made the prisons public hate and rape clinics, has gain on the fader.
Turn down guilty verdict, burn up 
since Dade made the prisons 
since Dade made the prisons public hate and rape clinics, 
public hate and rape clinics, one k there. That's getting up with the sin, uhhh.. 

Our Son:

How do you expect me to take care of him? How do you convince yourself i'm not there for him and this is on me? I've done fuck all, called you names in a txt msg, ho, and small b bitch to your face Babe, that's all, restraining order, all this bullshit i miss raine and i'm sorry you're so fucking sad snd alone, wish i could help but i'm sick of you just not giving a shit when you don't need anything

Grace: thx. And tell #buzzfeed ... What? Fuck you keep off i'm out. X3 stay away from me.

Tuesday, May 5, 2015

You're Underrated

Even wit' the fame
Can't tame us or pay us enough To Keep Our Minds Shut And The Music Turned Down
Might lock down a few Generations For Possessing High-Grade Weapons Of Mass Destruction Gifted By The C.I.A.
A Dipping Wet Young We, I mean.. Younger Than The Idea Of Servitude, And True To The Youth Movement, Still Born and Bearing Improvement y'know. I Seen My Ideas Impact The Light Of Day And I'm Afraid For What That Means,    So Be With Us.
Effigy or Bust! ha
stf







#Up

Sunday, April 19, 2015

Even Air Hits, The Soul

Now, Proletariat, get them,
My pen to their weapons, they have nothing, not even a statute to crouch by and fire tears.
No Pen can silence my weapon, as we are free,
Police, shut up, get down, or smile.
Could i smile, judge and say "A legion of Gomer Piles," we are free?
Jeremy Hammond would protect Me, Al Queda would protect Me(If they had the internet), Julian Assange would grease the bars, David Blaine would say "Really?" atop a mountaintop steeple in Tibet :), and well, at least i get to stay out of jail. Free the potliticos, you bastards, faster than you can say "it was shit weed, y'know. High grade is section three or whatever." 

Pretoria, Wisdom coming, i have a holy word for you. Publish!



It's yola'-tengo,




would go down fighting for Me(because, well, peace will remember him idk), and Wikileaks would storm the battlements. Because, well, I'm free, and i get press release.
Please me, or suck my dick. Pigs, political prisoner on high release what can i say,
Let's not let it go that way, so i can maybe hit delete, and have it

Monday, April 13, 2015

John Dillenger

Painted up, C.R.E.A.M.sicle cool.
The wanton luck and engagement,
My suckers: miss Mya Angelou
Food,  you never seen so rich, splendid, and not a dime.kissenger on behalf of reagan, knocking up down
# for # the best to ever come around but obviously, you don't know Jay.
John Wilks in the studio, crushing. 
Paid in cement? #OBEY 
That's all it takes
Buy the Banksy of the #Ribisi
Peeler booth, Peel sessions, or both.
The hesitance, to focus, and meet All I Ever Need.
Just a stanza about myself: tartan, i like the res, the black, the inter-mesh, velvet underground ropes, comatosis is my best friend and i soend more on drugs than i need to.
Build, 

Omg wtf is the internet?

Wtf is fentonyl?
Wtf is icy come drilla?
Like Sarah, you might be,
But... More than likely, apparently, 
You'll be good.
Get it?
Like you should.
The internet/fent. 
No more pain.
No meshugganah, come dance in the reign. (Can't even drop Phonte, cuz, well, because fuck you)

David Blaine, watch. 
Some plainclothes policeman, no
But, stfu, get down, and cover your head, now, Bed-Stuy

And bafungulo, these sinners, korupt-ible Erupt, 
I been spitting demeanors since you been filing misdermeanors, 
Now, chug, chug, pig!
How's it feeling, Kurupt the reliever, peaceniks, trees and such, wassup?

So, lemme tell you, i gives a fuck if judy got punched,
Chanel #5, that's what she smelled like, 
And i could never smoke a bitch, that's it

Had your headphones so up the escalotar shakes?
And ask yourself, Darling, who needs a Colt, a Peacemaker, to believe in love?
I annihilate anything in between, Love.
Maybe Deftones - Shove It
Hate to be Christ, and not of it.
Suck it plagiarists, judge, your moment in court will come,
Oh wait, no it won't, 
Phonte - Remember Oz, Siad,
 should summon Liitle Brother
Cover, pigs, ain't no Leafs to cover, get me, mel gison and road-runner couldn't cover this enequity.

And Tyrone, will choke on my penis, the thouroughness of the prenup, and you pigs

Well, it wouldn't be true, ruthless, and well, what i aspire to without: Caribou - All I Ever Need fuck uou courtrooms, plate-glass horseshoes, and rape, and bruises.

Love u, thank you, 

Ruthless, #Kurupt, and Publishable

Saturday, April 11, 2015

I put skulls across the boards

HUD on the scud missile
I rock corners in Iraq, wanna silence the storm? You can have it back.
A hack, no. A trap, no. So the jewelery rests, sure.
This pure. Lit up like Rogaine.
Membrane permeable, no twisted.
One fist up like i spent the night with yr Mom.
Eyes wide like the forest is on fire, and you fond of me.
Peace. Sick. The Best I Can-O B,
Forget yourself like Conclin, Bourne Again I'm Better, 
Lines like my Girl's shoulders,
A chip on it, no doubt, an asteroid, but i put it on my shoulders y'know,
King Ethiopia. Tote a fucking gucci bag, or the suicidal faggot that made it.
Net worth, somewhere between a smile and an indent on the pavement.
Shameless, Limitless, I'm... Soaring.
The corner, the cornerstone, the coroner, it's beneath you Son. 
Undone by anyone.
Grace.

Friday, April 3, 2015

Maybe God Comes Down

And sees like what maybe i did dun to these freaks,
Or It's a little bit of me, a little bit of you. 
And sets us straight, like by fixing the drive-train on a bicycle.
Focusing in, like a falcon, the Watch, the Listening.
Optioning-Command-PRescuscitations, that's for my bitches.
And switches you can' hit with a train, That's for fire, and my #Future. And just honest.
And pho' beef..

No j/k, but #WizKhalifa, #Anon? My dick. Just hold on..
Cause i could give a shit holy one, give the kids what they need and suck it.
Then blow..
And... Pass...
Heh,
Shucks,
It's all love kid.
One day you'll see it love.
Now spit.

Tic-Tac-Toe Thumbz, crumbs, pigeons, at your feet.
Don't even know what fate to occomplish nex'
Been the best in this geodes,

Before we Give the greek, we fuck.
Āñyi
There.

Now the girls that hurl looseleaf.•!0&
Cane stare.

Monday, March 30, 2015

You Fukin Pigs

I'll be handled some Evan-Wentz shit
Some libertine dopamine shit
Some shiv that'll come and get you
Some prattle that'll leave you to rattle on.

"I been fond of your deity,
But some forms of saity, your pussy can't even handle."
Even ever hold a candle to it, a mirror to it, you'll see it's a bruin. That's the kinda work you do.
To see it bears teeth.
Peace i'm out no sheik.